11 Mart 2016 Cuma

PROJECT 20 PAN

Herkese Merhabalar :)
8 Mart indirimlerini hiç bir şey almadan atlatmam sonucu bir süre kozmetik almadan yaşayabileceğimi anladım ve hem malzemelerimi biraz azaltmak hem uzun süredir elimde olan ürünleri kullanım süreleri dolmadan bitirmek hem de severek kullanmadığım ürünlerden bir an önce kurtulmak için project pan yapmaya karar verdim.
Project Pan nedir?
Project pan yabancı youtuberlardan gördüğümüz belirli miktarda ürün seçme ve bunlar bitene kadar kozmetik almama üzerine kurulu bir projedir.
Ben bu proje için 20 ürün seçtim. Bazılarını bitirirken zorlanmayacağım bazıları da benim için gerçekten zor olacak. Gelişmeleri beraberce ve zamanla göreceğiz şimdi size ürünlerden bahsedeyim.

1-Flormar Invisible Pores Makyaj Bazı: Uzun süredir elimde olan bir üründü bu yüzden bitirmek istiyorum.Gözeneklerin görünümünü gizleyen bu makyaj bazını kullanmayı sürekli unutuyorum ve bozulmasını istemiyorum. Bakalım bitirebilecek miyim ?
2-NYC Siyah Göz Kalemi: Bu ürün de uzun süredir elimde ve çok da severek kullanmıyorum. Bitsin de rahatlayalım değil mi?  :D
3-/4-The Balm Balm Jovi Palet Milly ve Vanilly: Krem ürünler olduğu için bozulabilirler.Bir an önce bitirmeliyim diye düşündüm.Hem dudak hem de yanak için kullanılabiliyorlar.Ama ben ruj olarak kullanmayı sevmiyorum çünkü çok dayanıksızlar.Bu yüzden bunlarda baya zorlanıcam ama kararlıyım :)

5-Essence Wish Me a Rose Dudak Kalemi: İlk aldığım zamanlar neredeyse her gün kullanıyordum ama çoook uzun bir süredir elim gitmiyor.Hazır yarısı bitmiş bitireyim bari dedim :)
6-Rimmel London Lasting Finish Fondoten: Elimdeki tek fondoten ve bu da uzun zamandır elimde.Artık fondoten kullanmayı sevmediğiğm için hiç elim gitmiyordu baktım az kalmış bitsin de kurtulayım.
7-Golden Rose Velvet Matte 27: Bu projeye bir ruj koymalıydım çünkü rujlarım inanılmaz çok :( Baktım en az bu kalmış bende bunu koydum ama en çok zorlanacağım bence bu olacak. Şeftalimsi nude bir ruj ve belki de elimdeki tek nude ruj ve ben nude ruj kullanmayı sevmiyorum bakalım neler olacak ? 

8-/9-The Balm Meet Matte Palet (The Chung ve The Gallagher ):
İkisinin de dibini gördüm ve bitirmek kolay olacak diğer farlarıma göre.Zaten açık pembeyi zorla kullanıyordum bitsin gitsin.Diğerini çok seviyorum ama elimde bir sürü far var.Bitsinler yenilerine geçelim değil mi ?


10-The Balm Balm Jovi Allegro Far: Sıcak bir kahverengi.Çok seviyorum ve bu aralar sürekli kullanıyorum.Biraz oyuk oluşturmuşken bitireyim dedim.
11-Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara: Açalı uzun zaman oldu bu yüzden bu projede.Ama verdiği volume inanılmaz, çok sevdiğim bir maskara.Sadece çok hafif dökülme problemi var.O da benim için sorun değil.
12-Burts Bees Lipbalm: Makyaj altına kullanmayı çok seviyorum ama uzun zamandır elimde.Yarısı falan kaldı zaten.Yedekte lipbalm çok onlara geçelim :)
13-Bebak Güllü Nemlendirici Vücut Sütü: Bu ürünü de kullanmayı seviyorum ama yaz gelirse kullanamayacağımı düşündüğüm için bu havalarda kullanıp bitirmek istedim.Yağlı ciltler için gerekli nemi sağlıyor.
14-Flormar Oje 352: Çok güzel bir bordo ve yarısına gelmişim.Bozulmadan bitirmeli özellikle bu havalarda :)
15-Golden Rose Color Expert 06: Çok güzel bir nude oje.Çok severek kullanıyorum bunu da neredeyse yarılamışım. Bitirmek gerek zaten bir süredir de hiç elim gitmiyordu..
16-Golden Rose Rich Color 101:Beyaz ojeyi kendine hiç yakıştırmayan biri olarak bu mavimsi kirli beyazı çok seviyorum ve bitirmeye karar verdim.
17-Essence 06 Space Queen: Simli ojelerden en sevdiğim alalı baya olmuştu bozulmasını istemiyorum.Hazır yarısı bitmişken kompe bitireyim dedim :)
18-Essence Gel Look Top Coat: Yapısı hafif kalınlaştı bir an önce bitireyim ki boşa gitmesin.Az kaldığını tahmin ediyorum.
19-Kalyon Sararmayı Önleyici Cila: Bunu Base coat olarak kullanıyordum sonra yenisini alınca bunu bir kenara attığımı farkettim.Az kalmış nasılsa kullanıp bitireyim.
20-Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı: Alalı biraz uzun süre oldu artık bitirmek istiyorum.Kullanmaktan memnun olduğum bir ürün.

Evet işte benim bitirmek istediklerim.Ruj,göz kalemi,farlar,Milly ve Vanilly beni zorlayacağını düşündüklerim.Bakalım nasıl bir gelişme kaydedecekler ve ben ne kadar sabredebileceğim :)
Bu arada şunu söylemeliyim ki elimde hemen hemen her ürünün yedeği var bu yüzden sorun olacağını sanmıyorum ama bu proje bitene kadar elimdeki bir ürün komple biterse sadece o üründen alacağım.Böyle bir durum olursa sonra alışveriş yaptın diye kızmayın bana :D
Gelişmeleri hep beraber göreceğiz.
Okuduğunuz, vakit ayırdığınız için TEŞEKKÜRLER :)
Soru ve yorumlarınızı bekliyorum..

1 yorum: