8 Mart 2016 Salı

REDİST 40 BİTKİLİ SAÇ BAKIM MASKESİ

Herkese Merhabalar :)

Bir inceleme yazısıyla karşınızdayım :)
#izmirinrenkleri etkinliğinde tanıştığım daha önce sadece kuaförlerde gördüğüm bir marka Redist. 
Redist ürünlerini merak ediyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.
Ve sizle 40 bitkili serisinden saç maskesi hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.

Öncelikle 300 ml'lik plastik bir kavanozda gelen ürün klasik saç maskesi kıvamında.Sitesinde belirtildiği kadarıyla ürünün vaatleri saçları ipeksi yumuşaklık ve ışıldayan bir görünüme kavuşturmak.Ve saçlarınızın rengini koruyup, nem dengesini yeniden sağlamak.

Peki ürün vaatlerini yerine getiriyor mu ?
->Saçlarınıza uyguladığınızda ve sonrasında kesinle ipeksi yumuşaklığı hissediyorsunuz.
->Saçlarımda da ertesi güne kadar parlaklık gözlemliyorum.
->Saçlarım boyalı olmadığı için renk konusundaki vaadi hakkında bir fikrim yok.
->Saçlarımdaki nem dengesini sağladı mı? Çok emin değilim . Bu konuda bir değişiklik gözlemlemedim açıkçası.
Vaatleri ve benim deneyimlediklerim böyle.
Benim gözlemlediğim son bir şey daha var.Bence saçımın hacimsiz, sönük görünmesine sebep oluyor.Özellikle de biraz fazla uygularsanız :( Ve ben bu durumdan memnun değilim.

Peki gelelim asıl soruya. Tekrar alır mıyım ?
Hayır. Çünkü normal saç kremlerinden çok da farklı değil ve saçlarımın hacimsiz gözükmesini istemiyorum.

Evvet işte benim fikirlerim..
Okuduğunuz, vakit ayırdığınız için TEŞEKKÜRLER :)
Soru ve Yorumlarınızı bekliyorum..
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder